O výzkumu Aktuality Časté dotazy (FAQ) Kontakty Česká verze English version

Hlavní stránka | Novinky z výzkumu | Radost a překvapení před startem 2. ročníku: rozdali jsme ceny loňským účastníkům výzkumu

27. 6. 2016 – Radost a překvapení před startem 2. ročníku: rozdali jsme ceny loňským účastníkům výzkumu

Ještě než jsme minutý týden odstartovali 2. ročník výzkumu, rozdali jsme respondentům loňského ročníku jako odměnu za účast dárkové vouchery v hodnotě 80 000 Kč. Agentury MEDIAN a STEM/MARK vybraly každá náhodně osm domácností a rozdělily mezi ně poukazy, které je možné uplatnit v různých obchodech jako například Globus, Datart, Alza.cz, Baumax, Baťa, C&A, Kika a mnohých dalších.

První cenu v hodnotě 20 000 Kč si odnesly 2 domácnosti, druhá cena v hodnotě 5 000 Kč byla udělena 4 domácnostem a třetí cena ve výši 2 000 putovala do 10 domácností.

Výhry budeme náhodně vybraným účastníkům druhého ročníku rozdávat i příští rok před zahájením třetí vlny dotazování.

První cena: 20 000 Kč

Obr

V MEDIANu získala první cenu v hodnotě 20 000 Kč tříčlenná domácnost z obce Králova Lhota. Respondentka vesele zmínila, že je to poprvé co kdy něco vyhrála, a nemohla tomu uvěřit. Výhra půjde na renovaci pokojíčku pro malou dceru Kristýnku, a pokud něco zbyde, tak na celkové vybavení bytu. Ve STEM/MARKu si první cenu odnesla čtyřčlenná domácnost z obce Chabařovice v Ústeckém kraji. Při předávání ceny respondentka uvedla, že poukaz využije na nákup nové sedací soupravy do obývacího pokoje a dále na nákup oblečení pro děti. Respondentka byla z výhry nadšená, má 3 děti, a tak se jim podle jejích slov „hodí každá koruna“.

Výherkyně první ceny agentury MEDIAN s dcerkou a výherkyně první ceny agentury STEM/MARK

Druhá cena: 5 000 Kč

Druhou cenu v hodnotě 5 000 Kč vyhrála v agentuře MEDIAN čtyřčlenná třígenerační domácnost z Hradce Králové s devítiletou holčičkou a manželé staršího věku z České Třebové. Dlouhou dobu nám nechtěli uvěřit, že se nejedná o podvodné okrádání starších lidí, které se bohužel stalo v poslední době rozšířené a známe ho třeba z dokumentárního filmu Šmejdi. Nakonec se však podařilo manželský pár přesvědčit a zcela jistě jim finanční příspěvek přijde vhod. Agentura STEM/MARK poslala druhou cenu do dvoučlenné domácnosti z Rudic v Jihomoravském kraji a do jednočlenné domácnosti z Dolního Dvořiště z kraje Jihočeského.

Třetí cena: 2 000 Kč

Třetí cenu v hodnotě 2 000 Kč rozdala agentura MEDIAN domácnostem z Prahy, Brna, Prachatic, ŽidovicBlanska. Mezi respondenty agentury STEM/MARK ji získaly domácnosti z Ústí nad Labem, Pardubic, Prahy, VrážeValašského Meziříčí.

Sociologický ústav AV ČR, v.v.i. Sociologický ústav AV ČR, v.v.i. Sociologický ústav AV ČR, v.v.i.
O výzkumu Aktuality Časté dotazy (FAQ) Kontakty